Zoufalý klient nás oslovil s problémem nefunkčního mailového serveru po neodborné instalaci. Okamžitě jsme mu dokázali vyjít vstříc. Provedli jsme nezbytné specializované kroky, nastavili a rozchodili posílání mailů v řádech hodin od zavolání.
Pondělí
9:00 – Telefon: „IT od známého udělal špatně aktualizace Exchange serveru a od soboty jim nechodí e-maily, jsou rozhodnutí přejít od O365, stihnete to provést?“
9:30 – Domluva s panem majitelem
9:45 – Zaslání nabídky našeho řešení
10:00 – Potvrzení objednávky
11:00 – Založena Office 365 konzole, nastavené 2fa na admina, vytvořené účty, nakoupené licence
11:30 – Domluva na dalším postupu s panem jednatelem a potvrzením postupu
12:00 – Pokus o vytvoření migration pointu pro migraci e-mailů ze starého serveru
12:30 – Opravy serveru jsou nepoužitelné, databáze Exchange serveru je ve špatném stavu, velké množství chyb, opravy nefungují
12:45 – Nastavení exportu zbylých souborů ze serveru jako záloha
13:00 – Report situace, všichni zaměstnanci mají naštěstí e-maily zálohované v Outlooku, takže je bude možné exportovat ručně
13:30 – Nastavení DKIM pro ověřování e-mailu + nastavení SFP
14:00 – Přepnutí MX záznamů
15:00 – Společně s kolegy přehození a vytvoření nových profilů + import a export dat všem uživatelům ve firmě
16:30 – Ověřená funkčnost nových e-mailů
Další den proběhlo doladění přesunu složek v Outlooku, nastavení jazyka, podpisů atd. Klient byl natolik spokojený, že nám předal ke správě celou firemní síť.
© 2024 Complex technology s.r.o.